Το πολυαναμενόμενο παιχνίδι της NCsoft – Blade and Soul – άνοιξε τις πύλες του σε Ευρώπη και Αμερική πριν μερικές μέρες.
Μιας και το παιχνίδι είναι free to play, πολύς κόσμος έσπευσε να logάρει τις πρώτες μέρες. Αποτέλεσμα αυτού τα μεγάλα login queues όπως συμβαίνει κάθε φορά σε τέτοιες περιπτώσεις. Όσο απομακρυνόμαστε όμως από την ημερομηνία κυκλοφορίας, τα login queues μικραίνουν οπότε αυτό σε μια βδομάδα από τώρα δεν θα είναι καν θέμα άξιο αναφοράς.
Ελάχιστα bugs τα οποία κυρίως αφορούσαν αποσυνδέσεις ίσως λόγω του μεγάλου φόρτου των πρώτων ημερών. Μιας και το παιχνίδι τρέχει καιρό στην Κορέα, πρακτικά τις «παιδικές ασθένειες» τις έχουν ξεπεράσει. Αξίζει να αναφέρουμε πως το μέγιστο level είναι το 45 ενώ στην Κορέα το παιχνίδι προηγείται μιας έκδοσης και εκεί το μέγιστο level είναι είναι το 50.
Γραφικά – Ήχος – Ατμόσφαιρα
Μας εντυπωσίασαν τα γραφικά του Blade and Soul και επίσης το γεγονός πως δεν θέλει μηχάνημα «κτήνος» για να τρέξει.
Όλο το παιχνίδι διαδραματίζεται στην Κίνα και τα γραφικά μαζί με τον ήχο του παιχνιδιού καταφέρνουν να το περάσουν αυτό στον παίκτη. Μαζί με το βασικό storyline τον καθηλώνουν κυριολεκτικά με αποτέλεσμα να μην θέλει να σηκωθεί από την καρέκλα του. Αν μπορούσαμε δεν θα κάναμε logout μέχρι να τερματίσουμε το Level up.
GamePlay
Άλλη μία ευχάριστη έκπληξη περιμένει τον παίκτη από τα πρώτα λεπτά της ενασχόλησής του με το παιχνίδι. Πρωτότυπος και εύκολος ο χειρισμός των βασικών ιδιοτήτων του χαρακτήρα αλλά αν θέλει κάποιος να χρησιμοποιήσει όλες τις δυνατότητες, τότε πρέπει να αρχίσει να παίζει «πιάνο». Easy to control, difficult to master λοιπόν ο χειρισμός και κατά τη γνώμη μας έτσι πρέπει να είναι.
Πρωτότυπος επίσης ο τρόπος που κάνεις upgrade τα αντικείμενά σου αφού σε αντίθεση με ότι ισχύει σε όλα τα άλλα παιχνίδια που βρίσκεις καλύτερα items και αλλάζεις τα παλιά, στο Blade and Soul ουσιαστικά κρατάς τα ίδια αντικείμενα από την αρχή ως το τέλος όμως τα κάνεις upgrade «θυσιάζοντας» ότι αντικείμενα βρεις στην πορεία.
Διάρκεια – End Game Content
Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας σε κάθε MMORPG είναι η διάρκεια που μπορεί να κρατήσει το ενδιαφέρον ενός παίκτη.
Το level up κρίνεται υπέροχο και ο πρώτος μήνας που θα χρειαστεί ένας μέσος παίκτης για να φτάσει το maximum level θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον!
Από εκεί και έπειτα, αν εξαιρέσει κανείς ένα 24-άρι dungeon δεν υπάρχει προς το παρόν κάτι σημαντικό και το end game content περιορίζεται στο PvP κομμάτι του παιχνιδιού.
H NCsoft από την άλλη υποσχέθηκε πως άμεσα θα εμπλουτίσει το endgame περιεχόμενο του Blade and Soul. Γνωρίζει άλλωστε πως χωρίς αυτό, το παιχνίδι είναι καταδικασμένο στην αφάνεια.
Τι σας προτείνουμε;
Το παιχνίδι είναι δωρεάν και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ. Ξεκινήστε το διότι είναι μια πρωτόγνωρη και συναρπαστική εμπειρία. Παίξτε μέχρι να πάτε στο μέγιστο level και μετά αποφασίζετε σύμφωνα με τη γνώμη που θα έχετε σχηματίσει αν αξίζει να πάρετε premium συνδρομή ή όχι. Σε κάθε περίπτωση όμως θα είναι τεράστιο λάθος αν δεν το δοκιμάσετε. Καιρό είχαμε να δούμε ένα τόσο φρέσκο και διαφορετικό (και συνάμα συναρπαστικό) MMORPG.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]