Η Guardian αναφέρει ότι η Apple αναγνώρισε τα πολλά παράπονα που είχαν να κάνουν με τις επισκευές τρίτων στο Touch ID home button του iPhone 6. Μια επισκευή που συχνά οδηγούσε μια συσκευή να γίνει brick ή με άλλα λόγια μη χρηστική από τον χρήστη της όταν αναβαθμιζόταν σε νεότερη έκδοση του iOS.
To μήνυμα λοιπόν με το “error 53″ μετά από μια αναβάθμιση στο iOS για το iPhone 6 καθιστούσε την συσκευή πρακτικά νεκρή.
H Guardian αναφέρει το χαρακτηριστικό παράδειγμα ενός χρήστη που μη γνωρίζοντας κάτι για αυτό επισκευάσε την iPhone 6 συσκευή του και συγκεκριμένα το Home Button της στα Σκόπια όπου βρισκόταν για δουλειά και εν συνεχεία όταν γύρισε πίσω στο Λονδίνο όταν αναβάθμισε την συσκευή του στο τελευταίο λογισμικό βρέθηκε με μια νεκρή συσκευή.
Ο Kyle Wiens του iFixit αναφέρει πως υπάρχουν πολλοί χρήστες με αυτό το πρόβλημα και δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια λύση.
Η Apple επίσημα έδωσε απάντηση στην Guardian αναφέροντας πως αυτό γίνεται καθαρά για λόγους ασφαλείας του Touch ID.
H απάντηση ήταν η εξής:
We protect fingerprint data using a secure enclave, which is uniquely paired to the Touch ID sensor. When iPhone is serviced by an authorised Apple service provider or Apple retail store for changes that affect the touch ID sensor, the pairing is re-validated. This check ensures the device and the iOS features related to touch ID remain secure. Without this unique pairing, a malicious touch ID sensor could be substituted, thereby gaining access to the secure enclave. When iOS detects that the pairing fails, touch ID, including Apple Pay, is disabled so the device remains secure.
H Apple πέρα όμως από το να αναγνωρίσει αυτό το γεγονός και να εξηγήσει γιατί γίνεται δεν ανέφερε κάποιο τρόπο επίλυσης του τονίζοντας πως όποιοι χρήστες αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα θα πρέπει να μιλήσουν με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]