To mobile gaming είναι ένας από τους πιο ανθηρούς τομείς της mobile αγοράς, καθώς το gaming-on-the go κεντρίζει το ενδιαφέρον χιλιάδων gamers. Αν και μικροσκοπικά, τα περισσότερα smartphones μπορούν άνετα να σηκώσουν αρκετά από τα τωρινά 3D games, ωστόσο η ποιότητα των visuals προσεγγίζει τις δυνατότητες των PlayStation 3 και Xbox 360 (της προηγούμενης γενιάς δηλαδή κονσολών). Η ARM βέβαια, η οποία σχεδιάζει σχεδόν όλες τις GPUs που βρίσκονται στα Android smartphones πιστεύει ότι σε δύο χρόνια από σήμερα οι δυνατότητες των smartphones και tablets στον τομέα των γραφικών θα έχουν φτάσει στα επίπεδα των Xbox One και PlayStation 4!
O υπεύθυνος της ARM, Nizar Romdan, δήλωσε στη διάρκεια του Casual Connect Conference που διεξάγεται στο Άμστερνταμ, ότι μέχρι το 2018 τα chips που δημιουργεί η εταιρεία του σε συνεργασία με τις Nvidia, Samsung και TI θα μπορούν να διαχειρίζονται τεράστια ποσά γραφικών δεδομένων εφάμιλλα των σημερινών κονσολών. Αν και τα σχέδια της ARM είναι ιδιαιτέρως φιλόδοξα, η αλήθεια είναι ότι η εμπειρία που προσφέρεται από τις περισσότερες mobile συσκευές δεν μπορεί να φτάσει την αίσθηση που σου αφήνει μία κονσόλα. Αυτό είναι απολύτως λογικό, από τη στιγμή που το επίπεδο πρόκλησης για τους developers είναι ιδιαιτέρως υψηλό, καθώς καλούνται να βρούν λύσεις σε προβλήματα που σχετίζονται με το μικρό μέγεθος της οθόνης, τα όχι και τόσο εύχρηστα touch controls, τις απαιτήσεις ενός πιο casual κοινού και μία σειρά από περιορισμούς που αφορούν τις hardware δυνατότητες των φορητών συσκευών. Πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι στο μέλλον θα δούμε πολλά περισσότερα και στον συγκεκριμένο τομέα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]