Το λειτουργικό σύστημα του Android, είναι απόλυτα κυρίαρχο στην αγορά της Κίνας και όχι μόνο. Το iOS μέσα στο 2014 είχε το 25% της αγοράς, ενώ το Android το συντριπτικό 75%, ωστόσο δεν περιορίζεται σε μια μόνο εταιρεία, αλλά διασπάται σε διάφορους κατασκευαστές.
Εταιρείες όπως Huawei, Xiaomi, Meizu και Oppo, παίρνουν σημαντικό κομμάτι της αγοράς. Ωστόσο, η Κινέζικη Huawei είναι μια περίπτωση που κλείνει σιγά σιγά το κενό με την Apple.
Το 2014 η Huawei είχε το 5% των πωλήσεων Android smartphones στην αγορά, ενώ αρχές του του 2016, το ποσοστό της σχεδόν τριπλασιάστηκε αγγίζοντας το 14% της παγκόσμιας αγοράς. Αυτό είναι τεράστιο ποσοστό για μια εταιρεία που μετά βίας έχει παρουσία στις ΗΠΑ ενώ στην Ευρώπη έχει καταφέρει να τα πάει πολύ καλά. Σε Γαλλία και Μ. Βρετανία το 2015 εξασφάλισε την 4η θέση στην κατάταξη των brands, σε Ιταλία, Ισπανία και Γερμανία ήταν δεύτερη.
Όμως, τις καλύτερες επιδόσεις τις είχε στην Κίνα, όπου κλείνει το χάσμα με την Apple. Ενώ η ανάπτυξη της Apple από το 2014 έχει επιβραδυνθεί σημαντικά, η Huawei πλησιάζει με ποσοστό 24.3% της αγοράς. Για πολλούς η Huawei είναι η επόμενη Samsung, χάρη στην ανοδική πορεία που δείχνει τα τελευταία χρόνια, αλλά μένει να δούμε πως θα τα πάει στο εξής και αν μπορεί να απειλήσει την Apple ειδικά στην Κίνα, μια σημαντική και δύσκολη αγορά για όλους.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]