Μια από τις νέες τεχνικές φωτορεαλιστικών γραφικών της NVIDIA πρόκειται να βρει τον δρόμο της στην αγορά του VR σύμφωνα με τον CEO Jen-Hsun Huang ο οποίος μίλησε στο GTC 2016.
Η τεχνολογία βασίζεται στη μηχανή Iray ray-tracing και στην ουσία εξομοιώνει την φυσική συμπεριφορά του φωτός επάνω σε διάφορα υλικά. Τα περιβάλλοντα με αυτήν την τεχνική μετατρέπονται σε ρεαλιστικούς χώρους ενώ σύμφωνα με την NVIDIA είναι μια έκδοση αρκετά φιλική προς το VR, ένας τομέα που γνωρίζουμε πως έχει αρκετά μεγάλες απαιτήσεις από το hardware (90 FPS για ανεκτό latency ~10ms). Για τις ανάγκες του demo, ο CEO της γνωστής εταιρίας πήρε στα χέρια του ένα HTC Vive και μας έδωσε μια γεύση από τα μελλοντικά γραφεία της εταιρίας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]