Σύμφωνα με την έκθεση της IDC, οι παγκόσμιες πωλήσεις smartphones αυξήθηκαν κατά 38% το 2013 και ανήλθαν σε περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο συσκευές. Οι πωλήσεις της Huawei το 4ο τρίμηνο του 2013 ενισχύθηκαν από έτος σε έτος κατά 56,5% που μεταφράζεται σε πωλήσεις 16,4 εκατομμυρίων smartphones έναντι 10,5 εκατομμύρια το 4ο τρίμηνο του 2012. Η Huawei πούλησε 55,5 εκατ. συσκευές κινητών το 2013, στοιχείο που την κατατάσσει πέμπτη με μερίδιο αγοράς 3,0%.
Στην έκθεσή της η IDC σχολίασε, «η Huawei διατήρησε την τρίτη θέση της σε παγκόσμιο επίπεδο, πέτυχε την υψηλότερη ετήσια αύξηση μεταξύ των κορυφαίων προμηθευτών, και ενίσχυσε το προφίλ του brand της αναδεικνύοντας τα δικά της επώνυμα προϊόντα σε μεγαλύτερο ποσοστό συγκριτικά με ODM προϊόντα που κατασκευάζει για άλλες εταιρείες.»
Η κατάταξη αποδεικνύει την επιτυχημένη στρατηγική της Huawei να επικεντρωθεί σε προϊόντα ναυαρχίδες με στόχο να οικοδομήσει το εμπορικό της σήμα σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέχρι σήμερα, έχει λανσάρει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 140 αγορές μέσω περισσοτέρων από 600 προμηθευτές παγκοσμίως, με αποτέλεσμα τα smartphones της να φτάνουν σε περισσότερους από το 80% των λιανεμπόρων στις αγορές της Κίνας, της Ρωσίας, της Ιταλίας, της Σαουδικής Αραβίας, των Φιλιππίνων και της Νότιας Αφρικής.
Το 2013, οι πωλήσεις smartphones της Huawei αντιπροσώπευαν το 87% των προϊόντων κινητής τηλεφωνίας, εκ των οποίων 12% ήταν τηλέφωνα μέσης-προς-υψηλής κατηγορίας, με τιμή άνω των $250, όπως το high-end smartphone ναυαρχίδα, Huawei Ascend P6, το οποίο πωλείται τώρα σε περισσότερες από 100 χώρες και έχει ξεπεράσει τα τρία εκατομμύρια πωλήσεις από τότε που ξεκίνησε η διάθεσή του, στις 18 Ιουνίου 2013.
Επιπλέον, η Huawei εγκαινίασε μια σειρά από προωθητικές καμπάνιες σε όλο τον κόσμο για να χτίσει το brand της “Make it Possible”, οι οποίες περιελάμβαναν χορηγίες σε κορυφαίες ποδοσφαιρικές ομάδες και οργανισμούς, όπως η Liga de Fútbol Professional (LFP) της Ισπανίας, η AC Milan στην Ιταλία και η Borussia Dortmund στην Γερμανία.
Source: