Όλοι μας έχουμε συνηθίσει να περιμένουμε τα πέντε δευτερόλεπτα για να πατήσουμε να κλείσει η διαφήμιση η οποία εμφανίζετε πριν από το video που ανυπομονούμε να δούμε στο YouTube.
Σύντομα θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα ένα δευτερόλεπτο αλλά θα έχουμε δει μία πλήρη διαφήμιση έξι δευτερολέπτων, τον νέο τύπο διαφήμισης που λανσάρει η Google. H εταιρία τις ονομάζει Bumper Ads, και είναι πολύ μικρά video τα οποία δεν μπορούν να παρακαμφθούν, με διάρκεια μόλις έξι δευτερολέπτων, αντίθετα με τις ήδη υπάρχουσες διαφημίσεις που συνήθως κυμαίνονται μεταξύ των 15 και 60 δευτερολέπτων.
Σύμφωνα με τη Google οι διαφημίσεις αυτές θα λειτουργούν καλύτερα σε κινητές συσκευές αφού η προσοχή όσων χρησιμοποιούν το YouTube όσο είναι σε κίνηση, αποσπάται πιο εύκολα.
“Στις αρχικές δοκιμές, σε μετρήσεις που κάναμε, οι διαφημίσεις τύπου Bumpers έδειξαν υψηλά ποσοστά απήχησης σε όσους τις είδαν", δήλωσε η εταιρία σε σχετική ανάρτηση.
Οι πρώτες τέτοιες διαφημίσεις ήταν από εταιρίες όπως η Audi Germany και η Atlantic Records. Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα τέτοιας διαφήμισης από το αγγλικό συγκρότημα Rudimental.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]