Τόσο τα άρθρα της υπηρεσίας Instant Articles που λάνσαρε το Facebook πριν από ένα χρόνο, όσο και το υπόλοιπο περιεχόμενο στο news feed των χρηστών του Facebook, δεν προβάλλονται τυχαία στους users. Το κοινωνικό δίκτυο χρησιμοποιεί αλγόριθμους όπου “καταγράφουν” τη συμπεριφορά των χρηστών απέναντι σε οποιοδήποτε περιεχόμενο, μετά το κλικ: πόση ώρα το διαβάζουν, αν κάνουν like, share ή αν το σχολιάζουν.
Έτσι, με βάση τις κινήσεις των users, το Facebook ιεαρχεί ανάλογα το περιεχόμενο που θα εμφανίζεται σε news feed και instant articles ενώ με αυτόν τον τρόπο επιμένει ότι καταλαβαίνει καλύτερα σε ποια άρθρα οι χρήστες θα δείξουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]