Ένα χρόνο πριν το Instagram επέτρεψε την προβολή διαφημίσεων με τη μορφή carousel ads όπου ο διαφημιζόμενος μπορούσε να είχε μεγαλύτερη ευελιξία στην αφήγηση ιστοριών αφού επιτρέπει στους χρήστες να σύρουν και να δουν επιπλέον εικόνες ή κάποια σύνδεση σε κάποια εξωτερική ιστοσελίδα.
Σήμερα το Instagram πήγε ένα βήμα παρακάτω προσθέτοντας στα carousel ads και τη δυνατότητα προσθήκης έως και 60 δευτερολέπτων βίντεο σε μία ενιαία διαφήμιση η οποία θα μπορεί να περιλαμβάνει και εικόνες ή κάποιο link και η οποία θα τιμολογείται με βάση το CPM (κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις).
Η έκδοση beta ξεκινάει τη λειτουργία της σήμερα και θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους διαφημιζόμενους από τα μέσα Μαΐου.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]