Είναι σαφές ότι το επόμενο κομμάτι της αγοράς που θέλουν να εκμεταλλευτούν οι κατασκευαστές είναι το VR, ανακοινώνοντας ο ένας μετά τον άλλον, τις συσκευές τους. Το ερώτημα είναι πως ανταποκρίνονται οι χρήστες. Όσον αφορά στη Samsung οι αριθμοί μοιάζουν ιδιαίτερα ενθαρρυντικοί.
Πριν από περίπου μισό χρόνο η Samsung λάνσαρε το Samsung Gear VR, το οποίο και δημιούργησε σε συνεργασία με την Oculus. Όπως ανακοίνωσε η Oculus, τον περασμένο μήνα ένα εκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποίησαν το Samsung Gear VR. Δεδομένου του εξειδικευμένου χαρακτήρα της συγκεκριμένης αγοράς, ο αριθμός μοιάζει άκρως εντυπωσιακός. Οι χρήστες είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με παιχνίδια, videos και ότι άλλο προσφέρει η πλατφόρμα της Oculus.
Επιπλέον, οι developers έχουν δημιουργήσει πάνω από 250 apps για το Gear VR, με τίτλους όπως Minecraft, End Space, Bait κλπ. Πολύ σημαντικό ρόλο στην δημοφιλία του Gear VR έπαιξε και το VR video με το 70% των πιο χρησιμοποιημένων apps να είναι τα videos, ενώ 8 στους 10 χρήστες «καταναλώνουν» video περιεχόμενο.
Μέσα στο επόμενο διάστημα, η βάση χρηστών αναμένεται να διευρυνθεί περισσότερο, σε αυτό θα βοηθήσει και η έλευση του Facebook 360 Photos.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]