Πριν από ένα μήνα περίπου ανακοινώθηκε η λειτουργία της πλατφόρμας Revive, η οποία με εξαιρετικά απλά βήματα επιτρέπει το “porting” τίτλων του Oculus Rift στο HTC Vive.
Αυτό μάλλον δυσαρέστησε τους μηχανικούς της Oculus, οι οποίοι διαπίστωσαν πως οι κάτοχοι του ανταγωνιστικού Vive μπορούσαν πλέον να παρακάμψουν τους DRM περιορισμούς του λογισμικού τους, γεφυρώνοντας το λογισμικό “χάσμα” μεταξύ των δύο συσκευών.
Η αμερικανική κατασκευάστρια πέρασε στην αντεπίθεση και κυκλοφόρησε μία αναβαθμισμένη έκδοση της Oculus Platform DRM, με την οποία ανιχνεύεται κάθε μη συμβατό υλικό και εμποδίζεται η αναπαραγωγή (Oculus) ψηφιακού περιεχομένου σε αυτό, όπως ακριβώς συμβαίνει στην περίπτωση της Revive.
Μπλοκάροντας κάθε πιθανό τρόπο αναπαραγωγής περιεχομένου σε ανταγωνιστικό υλικό, το “αντίπαλο στρατόπεδο” και συγκεκριμένα οι προγραμματιστές της LibreVR αναγκάστηκαν να αναπτύξουν και να διαθέσουν στο GitHub μία νέα έκδοση της Revive (0.5.2), η οποία με τη σειρά της παρακάμπτει όλους τους νέους DRM περιορισμούς - επιτρέποντας την αναπαραγωγή κάθε τίτλου που βασίζεται στην Unreal Engine.
Δεν είναι λίγοι οι κάτοχοι HTC Vive συστημάτων οι οποίοι αναφέρουν ότι το Oculus Dreamdeck προσφέρει μία πιο “καθηλωτική” εμπειρία στη δική τους πλατφόρμα, γεγονός το οποίο σίγουρα επηρεάζει τη δημοτικότητα του Rift.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]