Αλλάζει ο τρόπος που εμφανίζονται οι διαφημίσεις στους χρήστες όλου του διαδίκτυου και όχι μόνο του Facebook.
Το Facebook τον προηγούμενο Απρίλιο είχε προβλήματα με Βελγικό δικαστήριο, που αφορούσαν την καταγραφή της δραστηριότητας των χρηστών που δεν είναι μέλη του κοινωνικού δικτύου, μέσα από την ενσωμάτωση των Like buttons στις ιστοσελίδες.
Για να βγάλει το “datr cookie” από τις ιστοσελίδες, το Βελγικό Δικαστήριο αποφάσισε να επιβάλλει πρόστιμο ύψους €250.000 ημερησίως όμως όπως φαίνεται το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο δεν άλλαξε αφού όπως φαίνεται έχει ενισχύσει ακόμη περισσότερο την καταγραφή της δραστηριότητας των χρηστών (μελών και μη) επεκτείνοντας το δίκτυο των διαφημίσεων της.
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του Facebook ο τρόπος διανομής των διαφημίσεων της πλατφόρμας αλλάζει σε όλες τις ιστοσελίδες μέσω του Audience Network, βοηθώντας με αυτό τον τρόπο τους διαφημιζόμενους.
Μέχρι σήμερα, οι διαφημίσεις αυτές ήταν ορατές μόνο στα μέλη του κοινωνικού δικτύου, όμως μετά από αυτό θα εμφανίζονται σε όλους τους χρήστες δημιουργώντας τους ένα διαφημιστικό προφίλ, ανεξάρτητα αν είναι μέλος ή όχι του Facebook.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]