Το Material Design της Google αντιπροσωπεύει τη νέα οπτική ταυτότητα των προϊόντων της, αλλά χρειάστηκε (και χρειάζεται) ακόμη καιρός για να φτάσει σε όλα - ιδιαίτερα στο Web. Τώρα, ήρθε η ώρα η εταιρεία να το δοκιμάσει στο πιο γνωστό και δημοφιλές απ' όλα ωστόσο, στο Google.com.
Χρήστες από όλο τον κόσμο που βλέπουν στους υπολογιστές τους τη νέα σχεδίαση μιλούν γι' αυτή online. Όπως βλέπουμε στα screenshots, αντί για μία σειρά από μπλε links σε λευκό background, κάθε αποτέλεσμα αναζήτησης παρουσιάζεται στη δική του λευκή "κάρτα" και το background αλλάζει σε ελαφρύ γκρι - σαν το Google Now. Το εικονίδιο-γρανάζι της αναζήτησης έχει επίσης αλλάξει σε ένα πιο... mobile στιλ με τρεις τελείες. Η μεγαλύτερη αλλαγή ωστόσο είναι η αλλαγή θέσης των information cards και των διαφημίσεων που κανονικά εμφανίζονται στο δεξί μέρος των αποτελεσμάτων.
Δεν πρόκειται για κάποια δραματική αλλαγή, αλλά με δεδομένο ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης έχουν κρατήσει την ίδια βασική εμφάνιση - μπλε και μαύρο κείμενο σε καθαρό λευκό φόντο - από τις πρώτες ημέρες της Google, κάτι είναι κι αυτό.
Προς το παρόν πάντως μόνο λίγοι χρήστες βλέπουν το νέο design, το οποίο πιθανότατα το επόμενο διάστημα θα φτάσει στους υπολογιστές όλων μας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]