Η πρώτη εντύπωση πάντα παίζει μεγάλο ρόλο για να συνεχίσει κάποιος να διαβάζει το υπόλοιπο προφίλ ενός χρήστη, οπότε η φωτογραφία προφίλ θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο επαγγελματική και να δείχνει καθαρά το πρόσωπο του χρήστη. Επίσης, το headline, ή αλλιώς η κεφαλίδα κάτω από το ονοματεπώνυμο του χρήστη, θα πρέπει να είναι σχετικό με το επάγγελμα ή τον τομέα με τον οποίο ασχολείται ο χρήστης και φυσικά να περιέχει τα κατάλληλα keywords, ή αλλιώς λέξεις κλειδιά.
Δεν πρέπει να ξεχνάτε πως το LinkedIn επιτρέπει τη δημιουργία ενός προφίλ σε διαφορετικές γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των Ελληνικών, κάτι το οποίο ίσως φανεί χρήσιμο για αναζητήσεις τόσο από Ελλάδα, όσο και από το εξωτερικό.
Είναι σημαντικό για ένα LinkedIn προφίλ να διαθέτει σύνδεση με άλλα Κοινωνικά Δίκτυα και φυσικά να διαθέτει στοιχεία επικοινωνίας. Πρέπει να μπορεί κάποιος ενδιαφερόμενος εργοδότης να επικοινωνήσει μαζί με το χρήστη μέσω κάποιου email ή τηλεφώνου.
Ένα επαγγελματικό Κοινωνικό Δίκτυο δε θα μπορούσε να μην περιέχει πληροφορίες για την επαγγελματική εμπειρία και εκπαίδευση ενός χρήστη. Ο χρήστης μπορεί να προσθέσει όσα επαγγέλματα έχει διατελέσει στο παρελθόν και φυσικά τον ρόλο του σε κάθε επάγγελμα, με όσο το δυνατόν πιο αναλυτικό τρόπο παρουσίασης για να είναι ξεκάθαρος σε κάποιον ο οποίος δεν τον γνωρίζει. Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις εθελοντικές δράσεις, οι οποίες προβάλλονται ξεχωριστά στο LinkedIn και θεωρούνται σημαντικές για κάθε εργοδότη, καθώς και την προσθήκη projects για δημιουργία portfolio, εισάγοντας εικόνες, βίντεο, παρουσιάσεις.
Τέλος, τα Endorsements και Recommendations. Κάθε χρήστης μπορεί και προσθέτει skills και δεξιότητες στο προφίλ του, τα οποία επιβεβαιώνουν άλλοι χρήστες μέσω των Endorsements, ώστε να γίνονται πιο αξιόπιστα. Αν 50 χρήστες έχουν δώσει ένα + σε κάποιο skill ενός χρήστη, τότε είναι πιθανότερο ο χρήστης να λέει αλήθεια πως κατέχει το συγκεκριμένο skill. Όσον αφορά τα Recommendations, πρόκειται για συστάσεις τις οποίες δίνει ένας χρήστης σε έναν άλλο. Αν κάθε εργοδότης ενός χρήστη τον έχει επιβραβεύσει για τη δουλειά του, αυτό σημαίνει πως είναι καλός επαγγελματίας και ένας μελλοντικός εργοδότης θα τον προτιμήσει για μία συνέντευξη.
Ακολουθεί το Infographic το οποίο συνοψίζει τις προηγούμενες πληροφορίες και τις παρουσιάζει με έναν όμορφο οπτικό τρόπο.
(Κάντε κλικ στο Infographic και στη νέα καρτέλα ξανά κλικ σε αυτό για μεγέθυνση)