Ένα νέο τρόπο στόχευσης κοινού φέρνει το Twitter για τους διαφημιζόμενους επιτρέποντας τους να στοχεύσουν το κοινό τους και μέσω των emojis που χρησιμοποιούν.
Σύμφωνα με το Twitter, περισσότερα από 110 εκατομμύρια emojis έχουν χρησιμοποιηθεί σε Tweets από το 2014 στην προσπάθεια οι χρήστες να δείξουν τα συναισθήματα τους και τις επιθυμίες τους πράγμα που κάνει πολύ σημαντικό το να μπορούν οι marketers να τα συμπεριλαμβάνουν ως παράγοντες στις καμπάνιες τους πέρα από τη στόχευση βάσει δημογραφικών στοιχείων ή ειδικών συμφερόντων κτλ.
Το Twitter φαίνεται να πιστεύει πολύ σ’ αυτό το νέο εργαλείο για τους διαφημιζόμενους για τη χρήση του οποίου παρέχει και μια σειρά από συμβουλές.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]