Η νέα αυτή προσθήκη δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιστές να στοχεύσουν χρήστες σε promoted tweets και promoted accounts βάσει 20 διαφορετικών γλωσσών, οι οποίες είναι οι εξής: Αραβικά, Κινέζικα, Ολλανδικά, Αγγλικά, Φινλανδικά, Γαλλικά, Ινδικά, Ινδονησιακά, Ιταλικά, Ιαπωνικά, Κορεάτικα, Νορβηγικά, Περσικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Ρώσικα, Ισπανικά, Σουηδικά, Ταϊλανδικέζικα και Τούρκικα. Τα Ελληνικά δεν υποστηρίζονται προς το παρόν.
Οι διαφημιστές μπορούν είτε να χρησιμοποιήσουν τη νέα λειτουργία της στόχευσης βάσει γλώσσας από μόνη της, έτσι ώστε να στοχεύσουν χρήστες οι οποίοι μιλούν τη γλώσσα την οποία διαλέξουν, είτε να χρησιμοποιήσουν τη νέα λειτουργία σε συνδυασμό με άλλες λειτουργίες, όπως στόχευση βάσει φύλου, τοποθεσίας κλπ, ώστε να περιορίσουν το target group.
Source: socialmedialife.gr