Η εμπορική ονομασία Xbox είναι πασίγνωστη στις μέρες μας και αποτελεί ένα συχνό θέμα συζήτησης στους κόλπους της gaming κοινότητας σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο όμως έχετε αναρωτηθεί πως προέκυψε η ιδέα της δημιουργίας του και ποια ήταν άποψη ηγετικών στελεχών της Microsoft στην προοπτική δημιουργίας μιας τέτοιας συσκευής; Ο ένας εκ των δημιουργών της κονσόλας, ο Ed Fries, προσφάτως μοιράστηκε μια «ιστορία» για το Valentine’s Day Massacre, το περίφημο meeting, όπου η μοίρα του Xbox καθορίστηκε πριν από πολλά χρόνια.
Μιλώντας στο IGN, ο ίδιος ανέφερε ότι υπήρχαν δυο εσωτερικές ομάδες στη Microsoft, οι οποίες προσπαθούσαν να πείσουν τον Bill Gates και τον Steve Ballmer πάνω στη προοπτική δημιουργίας μιας gaming κονσόλας. Η πλευρά με την οποία τάχθηκε ο Fries ήθελε να δημιουργήσει μια κονσόλα που θα είχε έναν σκληρό δίσκο και θα συμπεριφερόταν σε μεγάλο βαθμό όπως ένα PC. Η άλλη πλευρά, ήθελε μια κονσόλα, περισσότερο σαν έναν συνεχιστή της σειράς Sega Dreamcast.
Ο Gates από την αρχή τάχθηκε με την πλευρά του Fries, καθώς ήλπιζε ότι η κονσόλα θα μπορούσε να τρέξει με κάποιον τρόπο Windows. Είχαν στη διάθεσή τους έναν ολόκληρο χρόνο για να προετοιμάσουν το όλο αυτό επιχειρηματικό σχέδιο. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος ελήφθη η απόφαση να εγκαταλείψουν τα Windows για ένα πιο «κλειστό» σύστημα που θα μπορούσε να τρέξει τα παιχνίδια σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό. Οι τελικές αποφάσεις ελήφθησαν σε ένα meeting του Ballmer με τον Gates, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, το οποίο αργότερα πήρε τον περίεργο τίτλο Valentine’s Day Massacre, γράφοντας ιστορία!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]