Παρά την επιτυχία των Samsung Galaxy S7 και Samsung Galaxy S7 edge, τα οποία βοήθησαν στην ανάκαμψη των κερδών της για το δεύτερο τρίμηνο, η Κινέζικη αγορά συνεχίζει να αποτελεί πρόκληση για τους Κορεάτες, που βλέπουν τις πωλήσεις τους να πέφτουν.
Η ετήσια έκθεση βιωσιμότητας της εταιρείας έδειξε ότι οι πωλήσεις της στην Κίνα συνεχίζουν να είναι σε πτώση για τρίτη συνεχή χρονιά, πέφτοντας από το 18%, 16% και 15%, αντίστοιχα. Όσον αφορά στα ετήσια έσοδα, η Samsung έβγαλε 40.1 τρισ. won (34.9 δισ. δολάρια) το 2013, 33 τρισ. won το 2014 και 31 τρισ. won το 2015.
Η Samsung ήταν ο κορυφαίος κατασκευαστής στην Κίνα το 2013, όμως ήταν αργή στην προσαρμογή των νέων δεδομένων της αγοράς, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να παραχωρήσει την πρωτιά και να βρίσκεται πλέον στην 5η θέση. Οι τοπικοί κατασκευαστές όπως OPPO, Vivo, Xiaomi πήραν σημαντικό μερίδιο της αγοράς χάρη στις οικονομικές και ποιοτικές συσκευές τους.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]