Η ομάδα υποστήριξης πελατών του Twitter είναι ενθουσιασμένοι με τα νέα χαρακτηριστικά που ανακοίνωσαν για να βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν τις επιχειρήσεις που παρέχουν υποστήριξη στο Twitter. Αυτά τα νέα χαρακτηριστικά επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να είναι πιο κοντά στους χρήστες τους που βρίσκονται στο Twitter και να εξασφαλίσουν τη δυνατότητα να τους στείλετε ένα άμεσο μήνυμα.
Για να βρείτε ποια επιχείρηση προσφέρει αυτή την υποστήριξη, πατάτε @mention μια επιχείρηση σε ένα tweet, ή τη βρίσκετε με τα άμεσα μηνύματα. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις θα εμφανίζουν τη διαθεσιμότητα στους στο προφίλ του Twitter για να βοηθήσουν τις προσδοκίες όλων των ανθρώπων που ζητάνε μία απάντηση. Το προφίλ αυτών των επιχειρήσεων θα εμφανίζει επίσης ένα πιο έντονο κουμπί , για να βοηθήσει τον κόσμο να καταλάβει ότι προσφέρεται αυτό το χαρακτηριστικό από αυτή την επιχείρηση.
Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν αυτές τις δυνατότητες τους αρέσει πως τους δίνεται η δυνατότητα να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους.
Αυτά τα χαρακτηριστικά μπορούν να ενεργοποιηθούν στην ιστοσελίδα του Twitter. Όλα αυτά όμως απαιτούν μια επιχείρηση να ενεργοποιήσει τη ρύθμιση που θα λαμβάνει όλα τα άμεσα μηνύματα. Οι χρήστες του Twitter μεταφέρουν τακτικά πόσο σημαντικό είναι ότι έχουν την επιλογή να επικοινωνούν σχετικά με ζητήματα υποστήριξης, μέσω Tweets ή άμεσων μηνυμάτων.
Είναι αποφασισμένοι να κάνουν το Twitter το καλύτερο μέρος για να επικοινωνούν οι άνθρωποι με τις επιχειρήσεις.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]