Αλλαγές στον τρόπο που οι ιδιοκτήτες καινούριων καναλιών του YouTube θα μπορούν να βγάζουν χρήματα, μέσα από τις προβαλλόμενες διαφημίσεις, ανακοίνωσε η πλατφόρμα.
Έτσι, από τις 6 Απριλίου, για να μπορέσει ένα νέο κανάλι να ενταχθεί στο Πρόγραμμα συνεργατών YouTube, η πρώτη προϋπόθεση θα είναι να ξεπεράσει τις 10.000 προβολές.
Στη συνέχεια, η πλατφόρμα θα ελέγξει το περιεχόμενό του και, αν αυτό πληροί τα κριτήρια συνεργασίας που έχει θεσπίσει, τότε θα αρχίσει να εμφανίζει διαφημίσεις στα βίντεο.
Σύμφωνα με τον Ariel Bardin από το YouTube, οι παραπάνω αλλαγές έχουν ως στόχο να διασφαλίσουν πως τα έσοδα από τις διαφημίσεις καταλήγουν σε δημιουργούς που ακολουθούν τους κανόνες δεοντολογίας.
Μιλώντας στο BBC, ο αναλυτής Qingzhen Chen από την εταιρεία IHS σημείωσε πως το όριο των 10.000 προβολών θα είναι εύκολα επιτεύξιμο για τα περισσότερα νέα κανάλια, με δεδομένο μάλιστα πως στις προβολές ενός βίντεο συνυπολογίζονται και οι περιπτώσεις όπου οι χρήστες δεν παρακολούθησαν ολόκληρη τη διάρκειά του.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]