Επιστροφή στο Yahoo ID, λοιπόν (που έχεις ή πρέπει να δημιουργήσεις), το οποίο θα φέρει, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία, “την καλύτερη προσωποποιημένη εμπειρία για τον καθένα”.
Από τη Yahoo θα αποσύρουν σταδιακά όλα τα σχετικά login buttons από τα προϊόντα τους (βλέπε και flickr ή tumblr) χωρίς να έχει ανακοινωθεί συγκεκριμένο timeline για το πότε θα συμβεί αυτό, ωστόσο για καλό και για κακό έχετε “ετοιμοπόλεμο” ένα Yahoo ID…
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]