Ήταν το τελευταίο χαρακτηριστικό που είχε απομείνει από το 1996 έως σήμερα, και αυτό σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής και την αρχή μιας καινούριας.
Εκτός από αυτή την αλλαγή, η Google όπως πιθανότατα προσέξατε έχει μεγαλώσει τη γραμματοσειρά των τίτλων των αποτελεσμάτων και έχει αυξήσει το κενό που υπάρχει μεταξύ των γραμμών.
Όλα αυτά προσδίδουν στον αναγνώστη μια πιο καθαρή εικόνα και κάνουν τα αποτελέσματα πιο ευανάγνωστα, όπως υποστηρίζει η εταιρεία.
Οι αλλαγές αυτές μπορεί να φαίνονται ασήμαντες, αλλά είναι ένα μεγάλο βήμα για μια μηχανή αναζήτησης που δεν έχει αλλάζει σχεδόν ποτέ το γραφικό της περιβάλλον.
Η πρόσφατη αλλαγή πάντως σε μια μερίδα του παγκόσμιου πληθυσμού έχει προκαλέσει ήδη προβλήματα. Άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης, αχρωματοψία καθώς και άτομα με δυσλεξία, δυσκολεύονται να αναγνωρίσουν τα αποτελέσματα τώρα που το στοιχείο της υπογράμμισης αφαιρέθηκε.
Source: