Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του MIT Technology Review, όταν ένας άνθρωπος ερωτάται εάν δύο φωτογραφίες προσώπων δείχνουν το ίδιο άτομο, το ποσοστό επιτυχίας ανέρχεται στο 97,53%. Το εν λόγω software βρίσκεται πολύ κοντά, με ποσοστό 97,25%.
«Κανονικά δεν βλέπεις βελτίωση τέτοιου είδους» αναφέρει ο Γιανίβ Τάιγκμαν, μέλος της ομάδας ΑΙ (Τεχνητής Νοημοσύνης) του Facebook – ενός ερευνητικού τμήματος που δημιουργήθηκε πέρυσι για να εξερευνήσει το πώς το deep learning (μια νέα προσέγγιση πάνω στην Τεχνητή Νοημοσύνη) μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία. «Πλησιάζουμε στις ανθρώπινες επιδόσεις» τονίζει, σημειώνοντας ότι το ενδεχόμενο λάθους έχει μειωθεί κατά άνω του 25% σε σχέση με προηγούμενα προγράμματα αντίστοιχου αντικειμένου.
Το νέο λογισμικό του Facebook, ονόματι DeepFace, κάνει αυτό που ερευνητές του τομέα αποκαλούν facial verification (επιβεβαίωση προσώπου- αναγνωρίζεται ότι δύο εικόνες δείχνουν το ίδιο πρόσωπο) και όχι facial recognition (αντιστοίχιση ενός προσώπου με ένα όνομα). Όσον αφορά στη χρήση του για το κοινωνικό δίκτυο, θα είχε να κάνει με τις προτάσεις για «tags» πάνω σε φωτογραφίες χρηστών.
Source: