Ο πόλεμος των SmartWatch έχει ήδη ξεκινήσει. Η Google έχει ξεκινήσει τη δική της σειρά συσκευών που φοριούνται, με Android, οι οποίες ονομάζονται Android Wear και κατασκευαστές όπως η Motorola και η LG άρπαξαν την ευκαιρία, για να είναι οι πρώτοι που θα υιοθετήσουν την πλατφόρμα.
Συν τοις άλλοις, η Samsung κυκλοφόρησε αρκετές wearable συσκευές και η Apple φαίνεται να εργάζεται για κάτι τέτοιο.
Φαίνεται πως όλα τα μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας είναι πρόθυμα να παίξουν το παιχνίδι των wearable συσκευών, αλλά είναι κάτι που οι καταναλωτές χρειάζονται πραγματικά;
Η αγορά των gadget έχει ξεμείνει από ιδέες και η σημερινή τάση είναι η προσπέραση των ορίων μεταξύ των υφιστάμενων προϊόντων, προσφέροντας πολλές λειτουργίες σε μία μόνο συσκευή. Ένα εύστοχο παράδειγμα θα ήταν τα tablets και τα phables, όπου το δεύτερο φαίνεται να διαδέχεται το πρώτο.
Οι κατασκευαστές έχουν αυξημένες δυσκολίες να κάνουν τη διάκριση μεταξύ των κατηγοριών προϊόντων, έτσι αντί να καινοτομούν τείνουν να επιβαρύνουν υπερβολικά ορισμένα χαρακτηριστικά (όπως το μέγεθος της οθόνης) ή να προσθέτουν μια πληθώρα λειτουργιών. Αλλά είναι πιο καλά;
Είναι πραγματικά απαραίτητο για ένα tablet για να έχει δυνατότητες τηλεφωνικών κλήσεων; Ή ένα ζευγάρι γυαλιά για να έχει ιδιότητες υπολογιστή; Επιπλέον, ένα SmartWatch πρέπει πραγματικά να λειτουργήσει ως ένα τηλέφωνο;
Η σύμβουλος μάρκετινγκ στα Social Media, Lauren Sosik υποστηρίζει ότι τα smartwatches δεν προσφέρουν σήμερα κάτι που οι άλλες συσκευές δεν μπορούν να κάνουν. Ισχυρίζεται οι κατασκευαστές πρέπει να κοιτάξουν πέρα από την σημερινή παράδοση και να προσπαθήσουν και να φέρουν κάτι επιπλέον.
«Όταν το SmartWatch μου μπορεί να ξεκλειδώσει την πόρτα μου, να ανοίξει την πόρτα του γκαράζ μου, να ξεκινήσει το αυτοκίνητό μου, να ανάψει τα φώτα ή να τα κλείσει σε οποιοδήποτε δωμάτιο στο σπίτι μου, τότε θα δείτε αυτήν την κατηγορία να σημειώνει πρόοδο.», δήλωσε.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]