Με τον τρόπο αυτό η ίδια εφαρμογή θα μπορεί να «τρέχει» σε συσκευές Windows Phone, σε ταμπλέτες, σε φορητούς ή σταθερούς υπολογιστές και στην κονσόλα Xbox One. Από την πλευρά των δημιουργών εφαρμογών για Windows, θα απαιτούνται μόνο ορισμένες τροποποιήσεις στον κώδικα του προγράμματος.
Η εταιρεία θα αναπτύξει τα κατάλληλα εργαλεία για τους developers που θα τους επιτρέψουν να μετατρέψουν κατάλληλα το interface της εφαρμογής, ανάλογα με τις διαστάσεις της χρησιμοποιούμενης οθόνης.
Επίσης, θα λαμβάνεται υπόψη αν ο χρήστης χρησιμοποιεί οθόνη αφής ή το mouse για την εκτέλεση των εφαρμογών. Αντίστοιχα στην περίπτωση του Xbox One θα είναι εφικτή η διαχείριση των συσκευών μέσω του Kinect ή των χειριστηρίων.
Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία υποστηρίζει ότι θα είναι ευκολότερο για τους developers να ενσωματώσουν μία εφαρμογή σε πολλαπλές πλατφόρμες.
Επιπλέον, επειδή ακριβώς θα πρόκειται για μία εφαρμογή σε πολλαπλές πλατφόρμες, η διαχείρισή της σε ότι αφορά τον συγχρονισμό θα γίνεται μέσω του cloud.
Προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί ο τρόπος πληρωμής για την απόκτηση εφαρμογών αυτής της μορφής. Ωστόσο, οι σχετικές ανακοινώσεις έγιναν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Microsoft Build 2014, που απευθύνεται σε δημιουργούς εφαρμογών, οπότε το ενδιαφέρον εστιάστηκε στο τεχνικό κομμάτι δημιουργίας universal apps για τα Windows και όχι στον τρόπο εμπορικής προώθησής τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι universal apps έχει αναπτύξει και η Apple οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο από iPhone όσο και από ταμπλέτες iPad.
Source: