Αναλύοντας 1.000.000 φωτογραφίες για μια περίοδο ενός έτους , οι ερευνητές μέτρησαν τις «διαθέσεις» ορισμένων αμερικανικών πόλεων. Η ομάδα, συμπεριλαμβανομένων των ερευνητών από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Σαν Ντιέγκο και το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, συσχέτισαν τα δεδομένα της selfie στο Twitter με άλλες πηγές δεδομένων ευτυχίας, όπως τα αποτελέσματα δημοσκοπήσεων.
Οι ερευνητές επικεντρώνονται στις εικόνες, σε αντίθεση με τις λέξεις, στα tweets. «Πιστεύουμε ότι οι εικόνες μπορούν να υπερβούν τους περιορισμούς της γλώσσας» εξηγούν.
«Οι εικόνες θα μας δώσουν πιο αντικειμενικά μέτρα ευτυχίας από τα λόγια, γιατί τα λόγια μπορεί να παρερμηνευθούν σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι οι εικόνες, οι οποίες τείνουν να είναι πιο καθολικές, ως μέσο επικοινωνίας και πληροφόρησης από τις λέξεις» εξηγεί ο συγγραφέας της μελέτης Λεβ Μάνοβιτς και συμπληρώνει «οι ίδιες λέξεις μπορεί να σημαίνουν πολύ διαφορετικά πράγματα σε διαφορετικά περιβάλλοντα»
Ο Μάνοβιτς έχει κάνει ήδη μία έρευνα για φωτογραφίες στα social media. Το τρέχον έτος δημοσίευσε μια μελέτη για 3.200 Instagram selfies σε έξι πόλεις, ενώ πέρυσι η ομάδα του ανέλυσε 2.300.000 Instagram selfies από άτομα σε 13 πόλεις.
Source: iefimerida.gr