Αν λάβετε 182 Likes στη νέα φωτογραφία του προφίλ σας στο Facebook είναι συναρπαστικό και η εικόνα που ανεβάσατε από την παραλία στο Instagram, πιθανότατα να έκανε τους φίλους σας να ζηλεύουν. Αλλά μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεται είναι να απομακρυνθείτε και να χρησιμοποιήσετε ένα διαφορετικό μέρος του εγκεφάλου σας. Το μέρος του εγκεφάλου σας που σκέφτεται περισσότερο από 140 χαρακτήρες σε μια στιγμή.
Η State.com κυκλοφόρησε μια βάναυσα ειλικρινής διαφήμιση για τη νέα της εφαρμογή, η οποία ελπίζει ότι θα χρησιμεύσει ως ένα online «καταφύγιο» για απόψεις. Τα εκατομμύρια καταχωρημένα θέματα κυμαίνονται από την πολιτική έως τις μουσικές προτιμήσεις, τα οποία είναι διαθέσιμα για τους χρήστες να τα αξιολογήσουν και να τα σχολιάσουν. Αυτές οι απόψεις των χρηστών, στη συνέχεια, καταγράφονται και μετατρέπονται σε γραφικές παραστάσεις.
Παρά το γεγονός ότι γυρίζοντας τις απόψεις των ανθρώπων σε γραφήματα μπορεί να φαίνεται ακριβώς όπως όταν τις «συμπιέζεις» σε hashtags, το διασκεδαστικό βίντεο τη εταιρείας, με τον εύστοχο τίτλο «Είστε αυτό που μοιράζεστε» (“You are what you share”), εξακολουθεί να κάνει μια σημαντική αναφορά για τις συνήθειες μας στα social media.