Όπως περιγράφεται στην σχετική αναφορά, η Moore είχε αποκτήσει το iPhone 4 με την υπογραφή συμβολαίου κινητής τηλεφωνίας από την Verizon Wireless. Με την ενημέρωση του iOS στην έκδοση 5, αυτομάτως η επικοινωνία με μηνύματα έπαψε να διεκπεραιώνεται μέσω της υπηρεσίας SMS του δικτύου κινητής τηλεφωνίας όταν αυτή αφορούσε επικοινωνία με άλλους χρήστες iPhone ή iPad, η οποία θεωρείται κίνηση δεδομένων.
Όταν η συνδρομήτρια αντικατέστησε το smartphone της με το τελευταίο μοντέλο Android smartphone της Samsung, διαπίστωσε πολλαπλώς ότι έπαψε να λαμβάνει SMS που είχαν αποσταλεί από iPhone μέσω της υπηρεσίας της Apple, iMessage και την εφαρμογή Messages του iOS. Ζήτησε υποστήριξη από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας και της υπέδειξαν να απενεργοποιήσει στο iPhone 4 την υπηρεσία, κάτι το οποίο έκανε, αν και αποδείχτηκε ότι δεν ήταν αρκετό. Τώρα λάμβανε κάποια μηνύματα από κάποια iPhone, όχι όμως από όλα. Μετά την εκ νέου επικοινωνία της με την Verizon Wireless, η ενάγουσα παραπέμπεται στην Apple για υποστήριξη και εκεί ενημερώνεται ότι το πρόβλημα οφείλεται στο γεγονός ότι στα επίμαχα iPhone δεν έχει γίνει αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος στην νεότερη έκδοσή του. Η υποστήριξη της Apple της προτείνει να παρακινήσει τις επαφές της να κάνουν ενημέρωση του iOS ή να ενημερώσει τις επαφές της ότι θα πρέπει να την αφαιρέσουν από το ευρετήριό τους και να την εισάγουν εκ νέου ή τέλος, να ξεκινήσει μια νέα συζήτησε με όλους εκείνους που δεν είχε λάβει τα μηνύματά τους εξαιτίας της αλλαγής από συσκευή Apple σε Android.
Το περιστατικό, υποστηρίζει η ενάγουσα, δεν αποτελεί ούτε «ανωμαλία», ούτε μεμονωμένο περιστατικό, ενώ οι προτεινόμενες λύσεις είναι ανεπαρκείς καθώς είναι φανερό ότι δεν μπορεί ο χρήστης να γνωρίζει ποιοι επιχείρησαν να στείλουν μηνύματα και δεν τα κατάφεραν. Έτσι τεκμηριώνεται γιατί το περιφερειακό δικαστήριο στο Σαν Χοσέ καλείται να αντιμετωπίσει το ζήτημα ως μαζική μήνυση εκ μέρους όλων των χρηστών στις Ηνωμένες Πολιτείες που αποφασίζουν να μεταβούν από iPhone σε Android και μάλιστα διαμαρτύρονται για αυτό σε φόρα του Διαδικτύου. Επίσης αναφέρεται ότι, η Apple μέσω της υπηρεσίας iMessage παραδίδει με καθυστέρηση τα μηνύματα που έχουν ως αποδέκτες χρήστες Android, γεγονός που συνιστά διάκριση.
Η Apple προειδοποιεί τους χρήστες να απενεργοποιήσουν την υπηρεσία iMessage εάν σκοπεύουν να μεταφέρουν την κάρτα SIM σε άλλη συσκευή «που δεν την υποστηρίζει». Μετά την αλλαγή, η συσκευή “non-Apple” μπορεί να συνεχίσει να επιχειρεί να στέλνει μηνύματα μέσω της υπηρεσίας της Apple αντί μέσω SMS και MMS επί έως και 45 ημέρες, αναφέρεται στις σελίδες Βοήθειας. Πάντως, η ενάγουσα σημειώνει ότι ενώ απενεργοποίησε την υπηρεσία άλλοι χρήστες iPhone συνέχισαν να τις στέλνουν μηνύματα τα οποία δεν της παραδόθηκαν ποτέ στο Samsung Galaxy S5.
H μηνυτήρια αναφορά κάνει λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό και παρέμβαση της Apple στην τήρηση του συμβολαίου που είχε υπογραφεί με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας (το οποίο περιλαμβάνει την ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω SMS/MMS).
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]