Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τη σχετική λίστα της αμερικανικής εταιρείας ερευνών «Millward Brown» για το 2014. Εκτιμάται ότι φέτος, η αξία της Apple ολίσθησε κατά 20% αγγίζοντας το ποσό των 148 δισ. δολαρίων.Στον αντίποδα, η αξία της Google κατέγραψε άνοδο 40%, με την αξία της να ανέρχεται στα 159 δισ. δολάρια.
Η «Millward Brown» εκτιμά ότι η φετινή ανατροπή σχετίζεται με το γεγονός ότι η Apple δεν παρουσίασε κάποιο νέο προϊόν που να κέντρισε το ενδιαφέρον των παγκόσμιων αγορών, πέραν των υπολογιστών και των smartphone.
Αντιθέτως, η Google παρουσίασε μία σειρά από καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται οχήματα που δεν χρειάζονται οδηγό, τα γυαλιά Google Glass, το συναρμολογούμενο τηλέφωνο «Project Ara», κ.α.
Όπως αναφέρουν οι αναλυτές, η Apple περιορίστηκε σε εξελιγκτικές κινήσεις, αντίθετα με την Google που ακολούθησε πιο επιθετική φιλοσοφία με καινοτόμες παρουσιάσεις που ικανοποιούν το κοινό.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]