Τα ενδιαφέροντα στοιχεία που δημοσίευσε η Canalys για τα smart wearables εμφανίζουν τον tracker της Fitbit να κυριαρχεί στη κατηγορία των fitness trackers, απολαμβάνοντας ένα μερίδιο που αγγίζει το 50%. Παράλληλα, στην κατηγορία των smartwatches , το Pebble (το γνωστό kickstarter project που σημείωσε τεράστια επιτυχία) προηγείται αισθητά έναντι του ανταγωνισμού, αποσπώντας ένα μερίδιο της αγοράς που ανέρχεται στο 35%. Αυτή τη στιγμή, η Sony και η Samsung έπονται του Pebble, καθώς οι δικές τους προτάσεις (Sony Smartwatch και Galaxy Gear) απολαμβάνουν ένα μερίδιο στο χώρο των smartwatches της τάξεως του 29% και 23%. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Canalys, ο μεγάλος χαμένος σε επίπεδο πωλήσεων είναι τα προϊόντα της Nike, FuelBand, τα οποία έχουν μία μείωση στις πωλήσεις τους που ξεπερνάει το 10%.
Source: digitalife.gr