Την περασμένη εβδομάδα, η Verizon έστειλε μια επιστολή προς τη Netflix, απειλώντας τη με μήνυση εάν δεν σταματήσει άμεσα την αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων σε καταναλωτές (όπως αυτό που εμφανίζεται στην εικόνα του άρθρου) κατηγορώντας τη Verizon για την κακή ποιότητα.
Η εταιρεία αιτήθηκε επίσης αναλυτική λίστα με όλους τους χρήστες που έλαβαν τέτοιου είδους μηνύματα και αποδείξεις ότι κάθε μήνυμα ήταν δικαιολογημένο.
Μπορείτε να δείτε την απάντηση της Netflix εδώ:
- Κώδικας:
www.scribd.com/doc/228871116/Response-to-Demand-Letter
Όπως αναφέρεται στην επιστολή, την οποία υπογράφει ο γενικός σύμβουλος της Νetflix , David Ηyman, τα μηνύματα που αποστέλλονται στους καταναλωτές είναι μέρος ενός “τέστ διαφάνειας” που τελειώνει την επόμενη εβδομάδα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει το τέλος αυτής της εκστρατείας της Netflix.
“Η λήξη του παρόντος τέστ διαφάνειας, στο οποίο αναφέρεται η επιστολή σας, είναι προγραμματισμένη για τις 16 Ιουνίου. Αξιολογούμε ότι θα το επεκτείνουμε και σε ευρύτερο επίπεδο”, έγραψε ο Ηyman.
“Ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο τεστ, θα συνεχίσουμε να αναζητούμε τρόπους ώστε να ενημερώνουμε τους καταναλωτές μας σχετικά με την κατάσταση του δικτύου”
Η Verizon δεν έχει απαντήσει ακόμη δημοσίως και δεν γνωρίζουμε εάν έχει προχωρήσει σε περαιτέρω νομικά μέτρα.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]