Η εμπορική επιτυχία του PS4 είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο. Μάλιστα, λίγο πριν την E3 2014, ανακοινώθηκε ότι η Sony, μετά από 8 χρόνια, βρέθηκε ξανά στην κορυφή των ετήσιων πωλήσεων κονσολών στον κόσμο. Προφανώς, αυτή η πρωτοκαθεδρία οφείλεται εν πολλοίς στο PS4.
Όπως λοιπόν μετά τις εκλογές ψάχνουμε τις μετακινήσεις ψηφοφόρων και την ερμηνεία των ποσοστών κάθε κόμματος, έτσι και η Sony αναζητά τις αιτίες της νίκης, για να την κρατήσει σφιχτά στα χέρια της.
Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, την οποία επικαλέστηκε ο senior VP of product development της Sony Worldwide Studios, Scott Rohde, υπάρχει λόγος που σε αυτά τα πρώτα στάδια του κύκλου της κονσόλας, το PS4 έχει κυριαρχήσει.
Δύο είναι τα βασικά στοιχεία, σύμφωνα με τον Rohde. Πρώτον, το 17% των κατόχων PS4, δεν είχε αγοράσει οποιαδήποτε last-gen κονσόλα.
Δεύτερον, το 31% των κατόχων PS4, δεν είχε αποκτήσει το PS3, αλλά είχε στο σπίτι του είτε το Xbox 360 είτε το Wii. Τα νούμερα αυτά είναι πράγματι αρκετά ενδιαφέροντα και δείχνουν ότι, σε πρώτη φάση, το μήνυμα της Sony έπεισε τους gamers, πηγαίνοντας ενδεχομένως πίσω στο κρίσιμο 2013.
Αυτή είναι η αιτία, πάντα διά στόματος Rohde, που κινήσεις σαν το «The Last of Us Remastered» στο PS4, έχουν λόγο ύπαρξης, καθώς είναι μάλλον αρκετοί εκείνοι που δεν απόλαυσαν κορυφαίους αποκλειστικούς τίτλους του PS3, όπως το έπος της Naughty Dog.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]