Οι χρήστες οι οποίοι βλέπουν την επιλογή «Buy» μπορούν να αγοράζουν τα προϊόντα δίνοντας τα απαραίτητα στοιχεία μαζί με τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας. Το Facebook υπόσχεται πως δε θα μοιραστεί τις πληροφορίες των χρηστών με τους διαφημιστές και πως οι χρήστες θα μπορούν να αποθηκεύουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας για μελλοντικές αγορές.
Αυτή τη στιγμή το Facebook δε χρεώνει τη δοκιμαστική λειτουργία στις επιχειρήσεις, όμως μελλοντικά μπορεί να δεσμεύσει τις επιχειρήσεις με ποσοστό από κάθε πώληση. Είναι σημαντικό να τονίσουμε πως και το Twitter δοκιμάζει αυτή τη στιγμή αντίστοιχη επιλογή στα tweets, οπότε το e-commerce οδεύει για τα καλά προς τα Social Media.
Source: digitallife.gr