Τα direct messages (DMs) είναι ιδιωτικά tweets που στέλνονται μεταξύ χρηστών που ακολουθούν ο ένας τον άλλον, ή σε επαληθευμένους λογαριασμούς από δημοσιογράφους ή καλλιτέχνες που έχουν ενεργοποιήσει την επιλογή να στέλνουν και να λαμβάνουν DMs από άτομα που ακολουθούν. Όμως η έκταση τους περιορίζεται στους 140 χαρακτήρες και δε συγχρονίζονται καλά μεταξύ της πρόσβασης από τον ιστότοπο και της πρόσβασης από mobile apps.
Σε tweet της η εταιρεία ανέφερε πως κατά τη διάρκεια των επόμενων βδομάδων θα διαθέσει μια ενημέρωση που θα επιτρέπει τη διαγραφή των DMs από τον υπολογιστή ή από φορητή συσκευή. Επίσης, ανακοίνωσαν πως θα προχωρήσουν σε αναβάθμιση των εφαρμογών για iPhone και Android ώστε να είναι προσβάσιμο όλο το ιστορικό των DMs, ενώ οι pop-up ειδοποιήσεις για τα DMs έχουν εισαχθεί από τον Απρίλιο.
Η μεγάλη επιτυχία του WhatsApp, που μέχρι στιγμής έχει 500 εκατομμύρια χρήστες, έδειξε το ενδιαφέρον των χρηστών για τη χρήση εφαρμογών private instant messaging.
Ο Dick Costolo, διευθύνων σύμβουλος του Twitter, είπε πως είναι μεγάλη ευκαιρία για την εταιρεία, όσον αφορά το private instant messaging, να ενδυναμωθεί προκειμένου αυτή η νέα υπηρεσία να γίνει πιο εύκολη στη χρήση και οι δημόσιες συνομιλίες που συμβαίνουν οπουδήποτε στο Twitter να ομαλοποιηθούν σε ιδιωτικές μεταξύ δύο ή περισσότερων χρηστών.
Προς το παρόν, παραμένει άγνωστη η πρόθεση του Twitter να δώσει πρόσβαση στα DMs μέσω third party apps, όπως το Tweetbot και το Echofon, μιας και οι πρόσφατες κινήσεις της δείχνουν πως προσπαθεί να τις μειώσει προς όφελος του δικού της ιστότοπου, και των εφαρμογών για tablet ή smartphones.
Source: tech4greece.gr