Το Mashable συγκέντρωσε κάποια σημαντικά σημεία σε όρους χρήσης γνωστών κοινωνικών δικτύων που οι χρήστες έχουν αποδεχθεί και είναι πολύ πιθανό να μετανοιώσουν για αυτό!
1. Το Facebook μπορεί να χρησιμοποιήσει φωτογραφίες και video και ό,τι χρήση θέλει.
Οι φωτογραφίες που ανεβάζουν τα μέλη του γνωστού κοινωνικού δικτύου, ανήκουν στο Facebook και όχι στον χρήστη που τις ανέβασε. Αυτό σημαίνει ότι το Facebook μπορεί να παραδώσει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει κάποια φωτογραφία σε τρίτους, χωρίς να αποδώσει στον χρήστη του Facebook κάποιο δικαίωμα.
2. Όσοι έχουν καταδικαστεί για σεξουαλική παρενόχληση, δεν επιτρέπεται να έχουν profile στο Facebook
Αρκετά κατανοητός όρος, που δεν επιτρέπει σε άτομα που έχουν καταδικαστεί για βιασμό ή σεξουαλική παρενόχληση, να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Facebook.
3. To Facebook θέλει οι χρήστες του να έχουν ενημερωμένα τα στοιχεία επικοινωνίας
Το Facebook επιθυμεί για λόγους ασφαλείας κυρίως, τα στοιχεία επικοινωνίας (email, αριθμός κινητού τηλεφώνου) να είναι σωστά και κάθε αλλαγή να γίνεται άμεσα.
4. Το Twitter κρατά στατιστικά με την πλοήγηση του χρήστη
Πολιτική του Twitter είναι να κρατά στοιχεία της πλοήγησης του χρήστη, όπως είναι η IP διεύθυνση, αλλά επίσης το ενδιαφέρει πως έφτασε ο χρήστης στο Twitter, ή που κατευθύνθηκε μέσα από κάποιο tweet.
5. Τo Twitter απαγορεύει τη δέσμευση κάποιου username
Στο Twitter χαρακτηριστικό κάθε χρήστη είναι το username του κι όχι όπως είναι στο Facebook, το ονοματεπώνυμο. Η ιδέα να καταχωρηθεί ένα username ώστε να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον, απαγορεύεται από το Twitter, που ήδη ανενεργά profiles τα διαγράφει μετά από 6 μήνες.
6. Το Instagram δεν επιτρέπει φωτογραφίες σεξουαλικού περιεχομένου
Αν και έχει αρκετή συζήτηση, υπάρχουν κάποια κοινώς αποδεκτά standards για το ποιες φωτογραφίες είναι σεξουαλικού περιεχομένου και το Instagram φροντίζει την άμεση διαγραφή τους.
7. Μην στέλνετε ιδέες στο Instagram, αλλά αν το κάνετε, μπορεί να χρησιμοποιηθούν
Αυτός είναι ένας περίεργος όρος χρήσης, που υποδεικνύει στα μέλη του Instagram να μην στείλουν νέες ιδέες για αλλαγές, αλλά αν το κάνουν μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς να δοθούν εύσημα ή χρήματα στο μέλος που έστειλε την ιδέα.
8. Μην κάνετε φίλο στο LInkedIn κάποιον που δε γνωρίζετε
Σε αυτό που διαφέρει το LinkedIn σε σχέση με τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, είναι που δεν επιτρέπει στα μέλη του να "συνδεθούν" με κάποιο άλλο μέλος που δε γνωρίζουν, στην "πραγματική ζωή".
9. Το LinkedIn profile δεν είναι για προώθηση συνοδών ή ιερόδουλων
Μπορεί σε ορισμένα κράτη να είναι νόμιμη η προώθηση της πορνείας ή των συνοδών, ωστόσο το LinkedIn δεν επιτρέπει δημιουργία τέτοιων profiles.
10. Στο LinkedIn δεν επιτρέπονται τα ψέματα
Όπως ισχύει σε ένα σωστό βιογραφικό, τα όσα γράφονται να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, έτσι και στο LinkedIn, δεν επιτρέπονται ψευδείς πληροφορίες στο profile του κάθε χρήστη.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]