Η πτώση αποδίδεται στο αυξανόμενο μέγεθος των οθονών στα smartphones καθώς και στην τάση των χρηστών να κρατάνε τα tablets για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα πριν προβούν σε αναβάθμιση.
Η Apple είναι πρώτη στις πωλήσεις, με 13,3 εκατομμύρια iPad το δεύτερο τρίμηνο, το οποίο αποτελεί πτώση σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο. H Samsung είδε και αυτή μια πτώση στις πωλήσεις της σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο με το μερίδιο αγοράς να πέφτει στο 17.2%.
Τα πράγματα ήταν καλύτερα για την Lenovo καθώς κατάφερε να ξεπεράσει την Asus στα tablet, με τις πωλήσεις να φτάνουν τα 2,4 εκατομμύρια μονάδες και στο τέλος να καταλαμβάνει το 4.9% της αγοράς. Η Asus τώρα έχει το 4.6% της παγκόσμιας αγοράς και την Acer με 2%.
Η μελέτη διεξήχθη από την IDC και εκτός αυτών έδειξε ότι πολλές εταιρείες που αποφάσισαν να μπουν στην αγορά των tablet κατάφεραν να έχουν σχετική επιτυχία. Επίσης εταιρείες που πρόσφεραν tablet μαζί με την αγορά υπολογιστών κατάφεραν να προσελκύσουν αγοραστές.
Source: techblog.gr