Σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, το α’ του 2014, η αύξηση είναι της τάξης του 2,6%. Η IDC θεωρεί ότι αν συνεχιστούν οι συγκεκριμένοι ρυθμοί ανάπτυξης το γ’ τρίμηνο του έτους θα καταγραφούν, για πρώτη φορά, παραδόσεις άνω των 300 εκατομμυρίων συσκευών. Η συνεχής αύξηση της αγοράς smartphones αποδίδεται στη συνεχιζόμενη «ζήτηση για φορητότητα και στην αφθονία συσκευών smartphones χαμηλού κόστους».
Ωστόσο, αν και η συνολική αγορά ευημερεί, δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους κορυφαίους κατασκευαστές. Η Samsung εμφανίζεται να χάνει 7,1% από το μερίδιό της, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Πιο συγκεκριμένα, για το β’ τρίμηνο του 2013 είχε παραδόσεις 77,3 εκατομμυρίων συσκευών, ενώ το β’ τρίμηνο του 2014 οι παραδόσεις έφτασαν τα 74,3 εκατομμύρια. Η Samsung διατηρεί τα πρωτεία με μερίδιο 25,2%, έναντι 32,3% σε σχέση με πέρυσι.
Αιτία για την παραπάνω εξέλιξη φέρεται να είναι ο έντονος ανταγωνισμός που δέχεται η Samsung από τοπικούς κατασκευαστές smartphones, ενώ η IDC επισημαίνει ότι η κορεατική εταιρεία θα πρέπει «να επικεντρώσει στη δημιουργία ενός momentum στις αγορές που κυριαρχούνται από τοπικούς κατασκευαστές». Μία τέτοια αγορά είναι η αχανής Κίνα, όπου οι τοπικοί κατασκευαστές ακολουθούν ιδιαίτερα επιθετική στρατηγική, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
Η Apple κατάφερε να αυξήσει τις παραδόσεις συσκευών από τα 31,2 εκατομμύρια, το β’ τρίμηνο του 2013, στα 35,1 εκατομμύρια το β’ τρίμηνο του 2014 (αύξηση κατά 12,4%). Ωστόσο, η εταιρεία είδε τα μερίδιά της να μειώνονται στο 11,9%, από 13% πέρυσι. Θετικό στοιχείο για την Apple το γεγονός ότι, σύμφωνα με την IDC, συνεχίζει να πουλάει σε αναδυόμενες αγορές, όπως της Βραζιλίας, της Ρωσίας και της Κίνας.
Η Huawei είχε εντυπωσιακές επιδόσεις αφού κατάφερε να επιτύχει ετήσια αύξηση των παραδόσεων συσκευών της τάξης του 95,1%. Συνολικά η εταιρεία παρέδωσε 20,3 εκατομμύρια συσκευές, έναντι 10,4 εκατ. συσκευών το β’ τρίμηνο του 2013. Αντίστοιχα το μερίδιό της εκτινάχθηκε από το 4,3% πέρυσι, στο 6,9%.
Οι Lenovo και LG, πολύ κοντά η μία με την άλλη, κατέγραψαν παραδόσεις 15,8 εκατομμυρίων και 14,5 εκατομμυρίων συσκευών, αντίστοιχα. Η Lenovo είχε αύξηση των παραδόσεων κατά 38,7%, ενώ η LG κατά 19,8%. Σε ότι αφορά τα μερίδια αγοράς η Lenovo μετακινήθηκε από το 4,7% στο 5,4%, ενώ η LG ανήλθε στο 5% από 4,9% την ίδια περίοδο πέρυσι.
Σύμφωνα με τους αναλυτές της IDC αυτή τη στιγμή υπάρχουν τουλάχιστον δώδεκα κατασκευαστές που θα μπορούσαν να βρεθούν στην κορυφαία πεντάδα μέσα στο επόμενο τρίμηνο. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι από αυτές τις εταιρείες, οι μισές αυτή τη στιγμή δραστηριοποιούνται σε μία μόνο αγορά.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]