Σύμφωνα λοιπόν με την ιστοσελίδα The International, το Facebook βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με μεγάλα κινηματογραφικά στούντιο, όπως αυτά της Disney, Fox, Warner Bros., Paramount, NBCUniversal, και Sony Pictures, αλλά και με σκηνοθέτες, για τη δημιουργία ειδικού περιεχομένου σχεδιασμένο για το Oculus Rift.
Σκοπός της εταιρείας είναι να εξασφαλίσει πως η συσκευή δε θα περιοριστεί στην gaming αγορά, αλλά μπορεί να εισβάλει και στην μεγαλύτερη βιομηχανία ψυχαγωγίας. Ένας τρόπος θα ήταν να πείσουν τους κινηματογραφιστές του Hollywood, αλλά και μεγάλες εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης, να αναπτύξουν τις λεγόμενες “Oculus εμπειρίες”. Για παράδειγμα, η κυκλοφορία μιας μεγάλου μήκους ταινίας με πρώτη προβολή στη συσκευή είναι στα σχέδια της εταιρείας, αλλά το να φορά κάποιος χρήστης ολόκληρη συσκευή για τόση ώρα είναι λίγο κουραστικό.
Προς το παρόν, όλα αυτά είναι σε διερευνητικό στάδιο και αρκετά πιθανόν το Facebook να μην έχει προχωρήσει σε οποιαδήποτε σύναψη συμφωνίας. Παρ’όλα αυτά, το γεγονός και μόνο που η εταιρεία επιθυμεί το Oculus Rift να μετατραπεί στην επόμενη γενιά ταινιών και συσκευής παρακολούθησης τηλεόρασης, δείχνει πιθανόν τη δυναμική του συγκεκριμένου gadget.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]