Σίγουρα, το παραπάνω νούμερο απέχει πολύ από τα 10 εκατομμύρια iPhone 6 που πουλήθηκαν μέσα σε λίγες εβδομάδες, παρόλα αυτά το ξεχωριστό BlackBerry Passport σίγουρα τράβηξε την προσοχή όλων εκείνων που παραμένουν πιστοί στη γνωστή καναδική εταιρεία. Το Passport δημιουργήθηκε έχοντας ως στόχο να τραβήξει τη προσοχή, ενός πιο business και power user κοινού, με την BlackBerry όμως να δημιουργεί μία ναυαρχίδα, η οποία όμως να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους users (για να δείτε τα tech specs και video της πατήστε εδώ). Αυτό που καθιστά ξεχωριστό το Passport από άποψη σχεδίασης είναι ότι ουσιαστικά ο χρήστης του καλείται να κάνει χρήση τόσο του physical QWERTY πληκτρολογίου, όσο και ενός virtual, το οποίο ενεργοποιείται μέσω της touch screen της συσκευής. Ενδεικτικό της πρώιμης πετυχημένης πορείας της συσκευής είναι ότι τα αποθέματα του Passport που υπήρχαν στο Amazon, εξαντλήθηκαν μέσα σε 6 μόλις ώρες, ενώ το διαθέσιμο stock που υπήρχε μέσα από το επίσημο site της BlackBerry εξαντλήθηκε σε 10 ώρες.
Source: digitallife.gr