Με το Mantle η AMD κατάφερε να αλλάξει τα δεδομένα όσον αφορά τα APIs(application programming interface) και να υποχρεώσει την Microsoft και το Chronos Group να ξανασχεδιάσουν τα DirectX και OpenGL. Με την Microsoft και την Khronos να ανακοινώνουν στο Game Developers Conference τις εξελίξεις όσον αφορά τα δικά τους APIs, η AMD αλλάζει πλέον την στρατηγική της και προτρέπει τους προγραμματιστές να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους στα νέα APIs των Microsoft και Chronos Group.
Ειδικότερα, η AMD σε ένα news post που δημοσίευσε, αφού πρώτα έκανε έναν απολογισμό του Mantle και αφού ξεκάθαρα υπαινίχθηκε την συνδρομή της στην δημιουργία των DirectX 12 και Vulkan(next generation OpenGL), έδωσε μια γενική ιδέα για το πιο θα είναι το μέλλον του. Σε πρώτη φάση η εταιρία θα διαθέσει έναν οδηγό προγραμματισμού για το Mantle 450 σελίδων εντός του Μαρτίου. Αυτός ο οδηγός, η εταιρία ευελπιστεί να δώσει μια λεπτομερή εικόνα των δυνατοτήτων του Mantle και να αποτελέσει βάση για συζήτηση, η οποία θα οδηγήσει σε ακόμα καλύτερα γραφικά στο μέλλον.
Από εκεί και πέρα, αν και το Mantle θα παραμείνει ενεργό, θα συνεχίσει να είναι ενσωματωμένο στους οδηγούς των καρτών γραφικών της εταιρίας, θα αποτελέσει κυρίως βάση για δοκιμή νέων τεχνολογιών για ακόμα καλύτερα γραφικά στο μέλλον. Παιχνίδια αναμένονται και μέσα στο 2015, δεδομένου ότι και η μηχανή γραφικών της Frostbite το υποστηρίζει. Αυτό που τελικά δεν θα δούμε, είναι την διάθεση του Mantle SDK, το οποίο θα επέτρεπε πλήρη πρόσβαση στο Mantle επιτρέποντας την αξιοποίησή του και από διαφορετικό hardware πέραν της GCN αρχιτεκτονικής της εταιρίας. Αντίθετα η AMD προτρέπει τους προγραμματιστές να επενδύσουν το χρόνο τους στα DirectX 12 και Vulkan, δεδομένου ότι πλέον και τα δύο είναι ικανά να προσφέρουν ότι και το Mantle.
Περισσότερες πληροφορίες αναμένονται αύριο στο Game Developers Conference.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]