Για να βοηθήσει τους developers, η AMD θα αποκαλύψει περισσότερα για τα δύο νέα APIs στο GDC.
DirectX 12 και Vulkan, τα δύο νέα APIs που θα δώσουν νέες διαστάσεις όσον αφορά το rendering των μελλοντικών παιχνιδιών θα μπουν στο μικροσκόπιο του GDC (Game Developers Conference), του συνεδρίου που θα πραγματοποιηθεί από τις 14 έως τις 18 Μαρτίου.
Συγκεκριμένα οι πληροφορίες που θα αναφερθούν στο event θα βοηθήσουν αρκετούς developers που επιθυμούν να σχεδιάσουν παιχνίδια χρησιμοποιώντας τα δύο προαναφερθέντα low level APIs. Παράλληλα θα υπάρχει υλικό σχετικά με επερχόμενους DirectX 12 και Vulkan τίτλους που ενδέχεται να κυκλοφορήσουν και μέσα στο έτος.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]