Οι Κινέζοι κατασκευαστές από άποψη brand μπορεί να μην έχουν καταφέρει ακόμη να φτάσουν στα επίπεδα εταιρειών όπως Apple και Samsung, όμως δείχνουν ότι ήρθαν για να μείνουν. Όταν μιλάμε για την αγορά των tablet το αναμενόμενο είναι να σκεφτούμε ότι iPad ή Galaxy Tabs είναι αυτά που κυριαρχούν σε πωλήσεις.
Τα στοιχεία της Strategy Analytics δείχνουν ότι τα «white box» tablets (tablets Κινέζων που συνήθως τρέχουν Android) για το πρώτο τρίμηνο του 2015 πήραν το 28.4% των συνολικών πωλήσεων, ενώ η Apple το 24.3%. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι αριθμοί αυτοί δείχνουν από την μια ότι η Apple ζορίζεται με τις χλιαρές πωλήσεις iPad αλλά και ότι οι μικροί Κινέζοι κατασκευαστές με low-budget προϊόντα, έχουν την τιμητική τους. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με τα κινέζικα smartphones τα οποία επικεντρώνονται κυρίως στην τιμή και απευθύνονται σε όσους δεν θέλουν να διαθέσουν 500 ευρώ και άνω για ένα high-end κινητό.
Επιπλέον, οι αριθμοί αυτοί δείχνουν την μεταβολή των ισορροπιών όσον αφορά στα μεγάλα ονόματα. Για παράδειγμα Κινέζοι κατασκευαστές που έχουν ως στόχο να κρατήσουν χαμηλά τις τιμές όπως η Lenovo και η Huawei, τα πηγαίνουν πολύ καλά στην αγορά της Κίνας, ενώ άλλοι όπως η Samsung και η Asus, ζορίζονται.
Για να μπορέσουν τα παραδοσιακά μεγάλα ονόματα να κάνουν το comeback θα πρέπει να το κάνουν με γνώμονα την ανταγωνιστική τιμή και να γίνουν πιο ελκυστικά στους υποψήφιους αγοραστές.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]