Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των κινητών της Lenovo σημείωσαν μία αύξηση της τάξεως του 39% σε σύγκριση με την ίδια χρονική περίοδο πέρσι, ενώ μέχρι τα τέλη Ιουνίου (που έκλεισε το οικονομικό τρίμηνο), ο κινεζικός κολοσσός είχε καταφέρει να πουλήσει 15.8 εκατομμύρια συσκευές κινητής τηλεφωνίας, έναντι 14.5 εκατομμύριων υπολογιστών. Σύμφωνα με τους υπευθύνους της Lenovo, σχεδόν η συντριπτική πλειοψηφία των συσκευών κινητής τηλεφωνίας διοχετεύτηκαν στην κινεζική αγορά (13 εκατομμύρια μονάδες), καθώς εκεί η Lenovo εδώ και πολλούς μήνες έχει ισχυροποιήσει τη θέση της, κυκλοφορώντας μία ευρεία γκάμα από smartphones, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες τόσο των Low-end όσο και των high-end χρηστών. Σε ότι έχει να κάνει με την αγορά της κινητής τηλεφωνίας στη Κίνα, αυτή τη στιγμή η Lenovo κονταροχτυπιέται με την Xiaomi, η οποία επίσης κατέχει ένα σεβαστό μερίδιο της αγοράς. H άνοδος της Lenovo όμως, δεν αποτυπώνεται μόνο στις εξαιρετικές πωλήσεις των smartphones της, αλλά και στην εξαιρετική πορεία που πραγματοποιεί στην αγορά των computers, όπου σε παγκόσμιο επίπεδο κατέχει ένα συνολικό μερίδιο της αγοράς που προσεγγίζει το 20%. Ενδεικτικό είναι ότι οι πωλήσεις στα tablet της, το προηγούμενο έτος, σημείωσαν άνοδο κατά 67%, αριθμός που μεταφράζεται σε 2.3 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως.
Source: digitallife.gr