Στοιχείο «κλειδί» η προφορά των χρηστών.
Ο τρόπος με τον οποίο μιλάτε θα μπορούσε σύντομα να χρησιμοποιηθεί για να προβλέπει ποιες ταινίες θέλετε να δείτε ή ακόμη και πού θα σας άρεσε να πάτε για φαγητό.
Η Google αναπτύσσει μια τεχνολογία φωνητικής αναζήτησης, η οποία θα προσαρμόζει τα αποτελέσματά της ανάλογα με την προφορά των χρηστών, σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Quartz, η οποία ανακάλυψε ότι η εταιρεία κολοσσός στο χώρο του διαδικτύου κατέθεσε μια πατέντα πριν από λίγες ημέρες.
Στα έγγραφα αυτά η Google αναφέρει περιληπτικά: «Αν όσοι ομιλούν την αγγλική γλώσσα με γαλλική προφορά δείχνουν μια προτίμηση για ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα (π.χ. εστιατόρια στο Σκράντον) απ’ ό,τι εκείνοι που μιλούν αγγλικά με ρωσική προφορά, τότε η μηχανή αναζήτησης είναι πιο πιθανό να επιλέξει εκείνο το συγκεκριμένο αποτέλεσμα για έναν άλλο χρήστη, ο οποίος θα κάνει φωνητική αναζήτηση στα αγγλικά με γαλλική προφορά. Η προτίμηση σε εκείνο το συγκεκριμένο αποτέλεσμα αναζήτησης δε θα αντικατοπτρίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης που θα παράγονται για άλλους χρήστες, που δε θα έχουν αυτήν την προφορά».
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]