Σε κανένα χρήστη δεν αρέσει να τον εκμεταλλεύονται διαφημιστικά, άρα αυτή τη στιγμή θα πρέπει να χαιρόμαστε με αυτή την απόφαση του Κοινωνικού Δικτύου. Ή μήπως όχι; Σίγουρα όχι, αφού η απόφαση του Facebook να αποσύρει το συγκεκριμένο τύπο διαφημίσεων λόγω μιας παλαιάς δικαστικής διαμάχης, δεν αλλάζει και πολλά στα όσα ήδη γνωρίζουμε. Και εξηγούμαι.
Το Facebook πολύ έξυπνα ενσωματώνει το κοινωνικό πλαίσιο των Sponsored Stories σε όλες τις υπόλοιπες διαφημίσεις του. Αυτό σημαίνει πως θα συνεχίσουμε να βλέπουμε διαφημίσεις του τύπου «ο τάδε έκανε like στη σελίδα τάδε» και «ο τάδε σχολίασε την τάδε δημοσίευση», με τους διαφημιστές να έχουν πιο εύκολο έργο στη δημιουργία τους μετά την 9η Απριλίου.
Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάτε, είναι πως έχετε τη δυνατότητα να εξαιρεθεί το όνομα σας από τέτοιου είδους διαφημίσεις, ώστε οι φίλοι σας απλώς να αντικρίζουν την ένδειξη «Sponsored» και όχι την ένδειξη πως εσείς κάνατε like ή αφήσατε σχόλιο σε μία δημοσίευση. Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από τη σελίδα των ρυθμίσεων σας, επιλέγοντας «Κανείς» στην επιλογή «Να συνδέονται οι κοινωνικές μου δραστηριότητες με διαφημίσεις για».
Source: