Ένα νέο εργαλείο με το οποίο το Facebook θα δώσει τη δυνατότητα στους διαφημιστές να κατανοήσουν καλύτερα τη σύνδεση του φυσικού καταστήματος ενός διαφημιζόμενου με τη διαφημιστική δραστηριότητα του στο δίκτυο αναμένεται να φέρει σύντομα η εταιρεία.
Το Facebook χρησιμοποιώντας τα δεδομένα τοποθεσίας που συλλέγουν και στέλνουν οι φορητές συσκευές των χρηστών θα μετράει και θα συγκρίνει τον αριθμό των χρηστών που είδαν μια διαφήμιση, με τον αριθμό όσων τελικά έφτασαν σε κάποιο σχετικό με το διαφημιζόμενο προϊόν κατάστημα, πόσες μέρες μετά κτλ δίνοντας έτσι μια καλύτερη εικόνα στους διαφημιζόμενους για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης τους και offline.
«Οι καταναλωτές αφιερώνουν όλο και περισσότερο χρόνο σε δραστηριότητες online, όμως οι πραγματικές αγορές γίνονται παντού», δήλωσε ο Maz Sharafi του Facebook σε μία προσπάθεια να δείξει πόσο σημαντική είναι η δημιουργία του νέου εργαλείου για τις επιχειρήσεις.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]