To Ιnstagram όσο περνάνε τα χρόνια δυναμώνει όλο και περισσότερο και όλο και... περισσότερες εταιρίες κοιτάζουν να ενισχύσουν την παρουσία τους εκεί για να αποκομίσουν οφέλη τόσο σε πωλήσεις όσο και σε brandiwg awareness. Οι χρήστες έχουν ξεπεράσει τα 400 εκατ. παγκοσμίως και το engaement των χρηστών είναι μεγαλύτερο από αυτό του Facebook και του Twitter.
Για το 2016 θα υπάρξουν τάσεις οι οποίες θα επικρατήσουν και θα πρέπει όλοι οι Digital Specialists να έχουν στην στρατηγική τους. Διαβάστε τις 4 πιο ισχυρές τάσεις:
1. Influencer Marketing.
Οι περισσότεροι marketers θεωρούν πως η συνεργασία με influencers που θα προάγουν το brand είναι η επόμενη πιο δυνατή τάση για το Instagram. Ως influencers ορίζουμε τους χρήστες αυτούς που επηρεάζουν τους χιλιάδες ακόλουθους τους με τις αναρτήσεις τους. Έρευνα του emarketer έδειξε πως οι εταιρίες που χρησιμοποίησαν γνωστούς ανθρώπους για να προωθηθούν μέσω των λογαριασμών αυτών είδαν τα νούμερα τους να εκτοξεύονται αφού 9 στις 10 εταιρίες είδε αύξηση τόσο στις πωλήσεις όσο και στην αναγνωρισιμότητα τους.
Όλο και περισσότερες εταιρίες προτιμούν την χρήση influencers
2. Branded Channels For Marketing
Μεγάλες εταιρίες όπως τα Starbucks η Nike και άλλες έχουν σχεδιάσει και εφαρμόσει στοχευμένες καμπάνιες για να αλληλεπιδρούν με τους ακόλουθους τους. Η Nike για παράδειγμα έχει λανσάρει hashtags όπως το [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] για να εστιάσει στα συγκεκριμένα προϊόντα που θέλει να προωθήσει στο συγκεκριμένο γυναικείο κοινό, έχοντας πάντοτε στο μυαλό τους το φύλο, την ηλικία και την περιοχή.
H στοχευμένη καμπάνια της Nike για τις γυναίκες στο Instagram.
3. Instagram Ads
H διαφήμιση ως digital εργαλείο είναι το βασικό μέσο επίτευξης των digital σκοπών για όλες τις άλλες πλατφόρμες όπως στο Facebook και Twitter. Το ίδιο συμβαίνει και θα συμβεί και στο 2016 όπου πλέον η διαφήμιση για εταιρίες είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο και αποτελεί το καλύτερο νέο για όλους τους Digital marketers. Σκοπός κάθε διαφημιστή είναι να εμφανιστεί η ανάρτηση του στο news feed των δυνητικών πελατών του και αυτό μπορεί να συμβεί και με την στοχευμένη διαφήμιση.
Όλο και περισσότερες είναι πια οι διαφημίσεις στο Instagram.
4. Use guality images
To Instagram έχει να κάνει με την φωτογραφία και είναι επιτακτικής ανάγκης να χρησιμοποιείται σε αυτό οι καλύτερες δυνατές φωτογραφίες. Υπάρχουν πολλά sites στα οποία μπορείτε να εγγραφείτε για ωραίες φωτογραφίες και ποτέ μην ξεχνάτε πως η δημιουργία φωτογραφιών είναι ακόμα καλύτερη από όλα. Επίσης η χρήση GIF είναι ακόμα πιο σημαντική και όσοι τα έχετε χρησιμοποιήσει θα έχετε δει την αύξηση της αλληλεπίδρασης με τους ακόλουθους σας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]