Τι μπορούν να προσφέρουν τα κοινωνικά δίκτυα στους μαγαζάτορες;
Τα Social Media είναι ένα εργαλείο στα χέρια κάθε μαγαζάτορα, αλλά δεν είναι κατάλληλα μόνο για φτηνό και εύκολο marketing. Η αλήθεια είναι ότι πέρα από το να διαφημίσετε την προσφορά 1+1 στα ορεκτικά και να μιλήσετε για το σπέσιαλ της ημέρας, το κάθε social medium, όμως, έχει και κάτι διαφορετικό, κάτι παραπάνω να σας προσφέρει.
Facebook: Μέρος μίας μεγαλύτερης ομάδας
Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές μέσο στην Ελλάδα και οι χρήστες του έχουν την τάση να δημιουργούν ομάδες. Χρησιμοποιήστε το, λοιπόν, για να δικτυωθείτε και να χτίσετε ένα χαρακτηριστικό προφίλ για το μαγαζί σας. Ομάδες ντόπιων παραγωγών και πωλητών χονδρικής, εταιρίες και οι υπάλληλοί τους που βρίσκονται κοντά στο μαγαζί σας, οι θαμώνες του μαγαζιού, ακόμα και τα υπόλοιπα – ίσως και ανταγωνιστικά – μπαρ και εστιατόρια της περιοχής είναι ό,τι χρειάζεστε για να δημιουργήσετε έναν πυρήνα γνωριμιών. Επίσης, μπορείτε και να έρθετε σε επαφή με άτομα που ψάχνουν να εργαστούν στο χώρο της εστίασης και της διασκέδασης, από chef, bartenders μέχρι εποχικούς σερβιτόρους και συγκροτήματα που θέλουν να παίξουν live μουσική, καθώς υπάρχουν πολλές σελίδες και ομάδες με αγγελίες ζήτησης εργασίας.
Twitter: Ανοιχτός διάλογος με τους πελάτες
Η συντομία των μηνυμάτων σε μόλις 140 χαρακτήρες και η αμεσότητα με την οποία μπορούν να γίνουν τα σχόλια, οι καλές κριτικές και τα παράπονα, καθιστούν το Twitter το κατάλληλο μέσο για έναν ανοιχτό και συνεχή διάλογο με τους πελάτες σας. Μπορείτε να μιλάτε, να ευχαριστείτε, και, πάνω από όλα, να έρχεστε σε επαφή με τους πιθανώς δυσαρεστημένους πελάτες σας. Αν τους απαντήσετε ευγενικά στο πλαίσιο ενός δημόσιου διαλόγου στο Twitter και προσπαθήσετε να βρείτε μία λύση για να επανορθώσετε, όπως για παράδειγμα ένα δωρεάν γεύμα, σίγουρα θα κερδίσετε περισσότερους followers και πελάτες.
Instagram: Μαζέψτε πόντους… άνεσης και φιλικότητας
Αν μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, σκεφτείτε τι μπορούν να κάνουν δύο εικόνες κάθε μέρα. Το Instagram έχει έναν πιο cool, ανέμελο, άμεσο και φιλικό χαρακτήρα. Οι εικόνες και τα βίντεο είναι το κατάλληλο μέσο για να μεταφέρετε σε πελάτες και συνεργάτες την ατμόσφαιρα που επικρατεί στο μαγαζί σας, από τη στιγμή που προμηθεύεστε τα υλικά σας, την παρασκευή των πιάτων και τον ποτών, τους υπαλλήλους σας, αλλά και το γεμάτο μαγαζί σας ένα Σάββατο βράδυ. Ναι, στο Instagram μπορείτε να δείξετε με ενθουσιασμό τα νέα σας μαξιλάρια, καθώς αυτό θέλουν και οι ακόλουθοί σας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]