Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Τα πρώτα αποτελέσματα από Fury X - 980 Ti στο Vulkan API

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Dark-Avenger

Dark-Avenger
Forum Founder
Forum Founder
Τα πρώτα αποτελέσματα από Fury X - 980 Ti στο Vulkan API 2195-albums570-picture59370

Μπροστά φαίνεται να είναι η AMD στις τελευταίες μετρήσεις που έγιναν με το νέο παιχνίδι The Talos Principle που υποστηρίζει το Vulkan API.

Τα πρώτα αποτελέσματα από Fury X - 980 Ti στο Vulkan API 2195-albums570-picture59489

Το Overclock3D πραγματοποίησε ορισμένες μετρήσεις στο νέο παιχνίδι The Talos Principle το οποίο χρησιμοποιεί το νέο Vulkan API εκτός του OpenGL και του DirectX 11 της Microsoft.

Τα πρώτα αποτελέσματα από Fury X - 980 Ti στο Vulkan API 2195-albums570-picture59488

Τα δύο πρώτα APIs είναι σχεδιασμένα από το Khronos Group με το Vulkan να εμφανίζεται ως ο αντικαταστάτης του και - όπως το OpenGL - θα τρέχει σε πολλαπλά λειτουργικά συστήματα και πλατφόρμες.

Τα πρώτα αποτελέσματα από Fury X - 980 Ti στο Vulkan API 2195-albums570-picture59490

Περνώντας στα αποτελέσματα που περιλαμβάνουν τις δύο κάρτες του τίτλου, η πρώτη ανάλυση των 1080p κλείνει με το Vulkan API να τρέχει ελάχιστα πιο γρήγορα στη κάρτα γραφικών της AMD ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως σε DX11 πέφτει με τη σειρά της ελάχιστα πίσω από την high end πρόταση της NVIDIA.

Η ανάλυση των 1440p βρίσκει την AMD στη πρώτη θέση με σχετική άνεση τόσο στο DX11 όσο και στο Vulkan μένοντας ελάχιστα πίσω στο OpenGL κομμάτι με τη διαφορά να βρίσκεται στα όρια του στατιστικού λάθους. Εκεί που βλέπουμε τη διαφορά να παραμένει μεταξύ των δύο καρτών είναι στην ανάλυση των 4K, που παρά τους beta drivers και από τις δύο εταιρίες, η AMD βρίσκεται πάντοτε ένα "βήμα" μπροστά.

Η σύγκριση που όμως θα πρέπει να τονιστεί περισσότερο απ' ότι η διαφορά ανάμεσα στις δύο κάρτες είναι η διαφορά που έχει το Vulkan με το OpenGL που ετοιμάζεται να αντικαταστήσει. Το low level API του Khronos Group επιφέρει σημαντική αύξηση σε σχέση με το OpenGL, όμως στις δοκιμές το DirectX 11 κατάφερε να ξεπεράσει κατά πολύ και τα δύο προαναφερθέντα. Φυσικά, περισσότερη υπομονή για κάποια πιο τελειοποιημένη έκδοση με "σωστότερους" drivers είναι απαραίτητη προτού βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: