Η NVIDIA λανσάρει με τη μορφή νέου SDK ορισμένες από τις τεχνολογίες που βλέπουμε στα σύγχρονα παιχνίδια όπως στο The Division και Fallout 4.
Αποκαλύψεις έγιναν και από πλευράς NVIDIA στη φετινή GDC 2016 με το νέο GameWorks 3.1 το οποίο σύμφωνα με την εταιρία φέρνει νέες τεχνικές για δημιουργία σκιών και φωτισμών. Το SDK περιλαμβάνει πλέον όλες τις νέες τεχνικές που χρησιμοποιούνται και στα νέα παιχνίδια The Division και Fallout 4 όπως Nvidia Volumetric Lighting, Nvidia Hybrid Frustum Traced Shadows (HTFS) και Nvidia Voxel Accelerated Ambient Occlusion (VXAO) ενώ μερικά από αυτά εμφανίζονται και στο παιχνίδι Rise of the Tomb Raider.
Μέσα στις επόμενες ημέρες, η NVIDIA θα αναφέρει περισσότερες πληροφορίες για τα δικά της VR project όπως το VRWorks ενώ αναμένουμε και "συναρπαστικές νέες ανακοινώσεις" όσον αφορά τις συσκευές SHIELD. Φυσικά μερικές από τις ανακοινώσεις, ενδέχεται να τις φυλάξει μέχρι και την GTC που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]