Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Η NVIDIA λανσάρει το GameWorks 3.1 SDK στην GDC 2016

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Dark-Avenger

Dark-Avenger
Forum Founder
Forum Founder
Η NVIDIA λανσάρει το GameWorks 3.1 SDK στην GDC 2016 2195-albums570-picture60650

Η NVIDIA λανσάρει με τη μορφή νέου SDK ορισμένες από τις τεχνολογίες που βλέπουμε στα σύγχρονα παιχνίδια όπως στο The Division και Fallout 4.

Αποκαλύψεις έγιναν και από πλευράς NVIDIA στη φετινή GDC 2016 με το νέο GameWorks 3.1 το οποίο σύμφωνα με την εταιρία φέρνει νέες τεχνικές για δημιουργία σκιών και φωτισμών. Το SDK περιλαμβάνει πλέον όλες τις νέες τεχνικές που χρησιμοποιούνται και στα νέα παιχνίδια The Division και Fallout 4 όπως Nvidia Volumetric Lighting, Nvidia Hybrid Frustum Traced Shadows (HTFS) και Nvidia Voxel Accelerated Ambient Occlusion (VXAO) ενώ μερικά από αυτά εμφανίζονται και στο παιχνίδι Rise of the Tomb Raider.

Μέσα στις επόμενες ημέρες, η NVIDIA θα αναφέρει περισσότερες πληροφορίες για τα δικά της VR project όπως το VRWorks ενώ αναμένουμε και "συναρπαστικές νέες ανακοινώσεις" όσον αφορά τις συσκευές SHIELD. Φυσικά μερικές από τις ανακοινώσεις, ενδέχεται να τις φυλάξει μέχρι και την GTC που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: